Året 2009 i bilder.

Djurkunskapen på grans var så kul! :)                                    Distanssritten 2009

Jag fick traktorkort! :D                                     Vi myste med Lammen på grans MYCKET!


Jag fyllde 17, och fick systemkameran i present! :D

Jag har haft en tjurig, envis inte fullt så underbar häst.... Men också en underbart mysig. <3

Praktiken på Ofelas i kiruna med Emma. :D

Ponny med vårkänslor... :D

Dem första löven slog ut och vips var det sommar.

Kousläppet på Grans.

Sommarjobbet med Malin på 4H.                         Jag och Malin tog lite fina sommarbilder!

 

Alla utflyckter med båten.... :)

Vi var till Räbben.                                            Jag åt min första Daim någonsin! ;P

Alla härliga badminnen.                                      Vi var till Lycksele.

 

Veterinären var hit många gånger. och lillkillen fick sin diagnos.

 

försättning...

 


Postat av: jenny

Va haru aldrig ätit daimglass innan? :O ojdå

2009-12-30 @ 21:43:44
URL: http://jjennylindgren.blogg.se/

Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0