Kallt

Hallelåja.
Kallt det är idag, tjockjackan har åkt fram. Jag gillar inte när det är såhär kallt, inte när man är tvungen att stå och vänta på bussen, 2 bussar till och med. Men det är väll bara vänja sig antar jag. hade nationella i matte första lektionen idag, i 2 timmar. (!!!:O) Fast jag var klar efter typ 1. Hur det gick ska vi inte tala om. ;s

Vi fick jullunch idag, och som vanligt så fick vi våran vanliga lunchtid + 80 min till att äta, gott var det. Med julmust och allt som hör till ett julbord. På den tid som var över har vi busat runt i skolan, haha. Hittade massa "hemliga" gångar i källaren i huvudbygnaden, haha. Det var lite spöklikt där faktiskt! Sen byggde vi en koja i sport hallen. Hihih. Hade lite allmänt kul ;)

Måste plugga sällskapsdjur hela kvällen ikväll. Prov på fredag. Och känner på mig att det kommer bli ett låångt och svårt prov. Så nu är det väll bara ta sig an det. *suck*

4 DAGAR KVAR TILL JULLOV!



Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0