Sjöblöt häst!

Gud va mycket åska det har gått nu i några dagar. Men det är ju mysigt, iallafall när man kan sitta hemma på altanen och mysa.

Iallafall så  har jag och pappa varit ut och fiskat en liten sväng lite tidigare idag, fick dock inte lika stora abborrar denna gång, bara två stora, och massor små, plus en minigädda (: Konstigt att vi inte fick fler stora, för vi var på exakt samma ställe, och vi såg dem på ekolodet.. Men tydligen ville dem inte nappa idag! (; Vi kom hem precis när det kom världens störtskur, så det var ganska perfekt taimning! 

Började gå åska och regna ytterligare efter maten, så då for jag och tog in min sjöblöta häst och fixad klart stallet. Tog på bleiki ett fleecetäcke. Gav jag han lite kvällsmat, var nyss och gav han resten, och tog av täcket. Tänkte att det skulle bli så tidigt annars! (:

Men nu ska jag hämta lite blåbärskaka och mumsa på! :D
Tjingeling!

Postat av: Anonym

härligt:) njae de är la sådär:/

2009-08-12 @ 01:21:51
URL: http://marcusfliickaa.blogg.se/
Postat av: Nadja

tack för din fråga! svar kan du läsa ikväll ;)



jätte söta hästar!!



kram

2009-08-12 @ 16:27:00
URL: http://streetprincess.blogg.se/

Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0