Sista sommarlovsdagen.

Sista sommarlovs dagen idag, känns lite små deppigt... Det gör det alltid. Men kan ju trösta mig med att jag går i en bra skola, men många trevliga klasskompisar! Desutom ska vi ha APU på skolan första veckan, och det betyder att vi ska vara ute med djuren i parken (tror jag) Har iallafall fått reda på att vi börjar 10 imorgon, och ska samlas utanför smådjurshuset!

Vi tänkte få tag i en veterinär idag, men då såg vi att dem hade telefontid 8-9. och då hade klockan hunnit bli mer.. Så pappa har lovat att ringa imorgon på morgonen, så får vi se när dem kan komma. Jag och Mamma har varit ute och gått en sväng i skogen, eller hon gick och jag satt barbacka på bleiki så det blev en liten lugn skrittrunda. (:

Nu ska jag gå och njuta av sista sommarlovsdagen! Hojja, vad hemskt det känns... :(
Ajja, tjing


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0