Mys

Har legat i hammocken och myst med en filt och kexchoklad, men det blev lite kallt tillslut så då gick jag in och tog en dusch. Men det var riktigt mysigt måste jag säga!

Annars ikväll så har jag varit med Malin, vi cyklade till ICA där hon köpte godis, sen vidare till statoil där jag tänkte köpa ben & Jerrys (konstig som jag är så har jag aldrig smakat det), men eftersom alla pratar om de så tänkte jag prova, dock hade jag för lite pengar med mig, då jag trodde att den inte var så dyr, jäkligt dyr glass måste jag säga haha! Det fick bli en kexchoklad istället, sen for vi vidare till en lekpark vid mig och gungade på den stora gungan! (:

Men nu återstår det väll bara sängen antar jag, iallfall om ett litet tag. Ska se tv i sängen tror jag..Sen äre skola imorgon !
GODNATT <3


Postat av: jenny

Har heller aldrig ätit ben & Jerrys ;s haha

2009-08-24 @ 22:46:34
URL: http://jjennylindgren.blogg.se/

Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0