Fiskat igen.

Heej, ikväll har vi varit ut och fiskat, Jag, min bror och pappa! Fiskade även igår, och då la vi ut mjärden och ett nät, tog upp dem idag, och det fulkomligt kryllade av fisk! Satt en megastor brax i nätet, och massor av små braxar och abborrar. I ett mjärde kryllade det av abborar, hur mycket som helst! Riktigt skojsigt! ;) Sen drog vi även drag efter båten, och även då fick vi mycket fisk! Fick världens minsta gädda på kroken, haha! Den var nästan söt! Den var bara så lång som min hand ungefär. Det är vekligen kul att fiska där! Man får alltid fisk, och har man riktigt tur kan man få upp nått stort, så man sitter med spännig hela tiden. Lurar säkert monstergäddor där i nere, vem vet. ;)

Hur som helst så har jag iallafall hunnit vara med Malin i en stund  i eftermiddag också, vi spelade kubb och fotade Lina lite. Trevligt,trevligt! (:  Lägger in några bilder imorgon!

Sen har jag varit ute på en liten barbacka tur i skogen med min lilla bleiki. Alltid lika mysigt :)

Näe nu ska jag gå och se TV i sängen och sen sova! :D
Godnatt!

En liten film från båten, kanske inte så kul att titta på men men.. Då behöver ni faktiskt inte titta heller! ;)



Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0