<33

Om ni undrar varför jag sällan skriver så mycket om ridningen nu, så är det för att jag bestämt mig för att sluta träna med bleiki, inte rida honom lika mycket, bara mysridning och låta honom springa på i sin egen takt, ha lite skoj helt enkelt! ;) Han är ändå 24 år och orkar inte riktigt med mina krav längre. Min krav ökar ju i takt med att jag lär mig mer, Och det är ju tack vare bleiki!!  men samtidigt blir bleiki äldre för vaje dag. Så jag är bara dum om jag fortsätter träna honom till att bli bättre, jag har funderat länge på hur jag ska göra, för jag vill ju fortsätta träna och utvecklas. Men det går inte med bleiki. Men jag har inte kommit fram till nått beslut ännu. Men jag har iallafall bestämt för ganska länge sen att jag ska rida honom helt utan krav och bara mysa. Sen får vi se! Jag älskar ju trots allt min lilla bleiki <3 och då är det inte så lätt..


Postat av: Hilda

Bleiki är såååå söt! Jag har klappat honom flera gånger :)

Och nu undrar du: Öööh, okej hur kan hon ha gjort det??

Och svaret är: Jag bor i Piteå/Norrfjärden :)

Och min mamma och pappa gifte sig på otterården och då var bleiki där och då klappade jag honom, och så har jag klappat honom lite mer...hehe :) Han är såå himla söt!

2009-08-03 @ 17:38:24
URL: http://hildahereiam.blogspot.com
Postat av: Hilda

ottergården* hehe

2009-08-03 @ 17:39:21
URL: http://hildahereiam.blogspot.com

Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0