Tisdag.


Jag har precis kommit hem från stallet nu, har varit där och gjort klart allt, och så har jag sprungit runt och fotat hästarna med ny kameran! ;D

Har varit en skön skoldag idag måste jag säga, livskunskaps lektionen var inställd. Så vi hade inga mer lektioner efter lunch, vi satt ju dock och väntade ett tag eftersom vi inte visste om det skulle komma någon lärare eller inte. Det var påsklunch idag, gott. Haha. Efter lunchen gick jag och Jenny med shettisarna till ridhuset och släppte dem lösa där, gud va dem sprang och busade, haha. Så gulligt det såg ut, lill knubbisarna <3

Imorgon blir det också en väldigt skön dag, slutar till lunch även då. Sen är det ju påsklov!! ;D Känns som vi har slutat tidigare väldigt mycket nu på sista tiden, men det säger man ju inte precis nej till. Före jul hade vi faktiskt ganska tuffa scheman så nu är det på tiden att vi får ha det lite slappare. Måste dock skriva klart min novell analys till imorgon,men hur jag ska hinna det vet jag inte, jag ska först ut och rida ikväll, och så kanske mamma skulle komma och testa fota oss med ny kameran ;P

Ni får ha det så bra.
K r a m < 3


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0