Nikon D40 <3

Hellu, blev inte så mycket uppdatering igår. Jag hade fullt upp hela tiden, så tiden räckte liksom inte till. Men jag är väldigt nöjd med min födelsedag. Jag älskar min nya kamera <3  Varit ute med familjen halva dagen, bror min kom på att vi skulle ta valpen till nävertjärn. Så det gjorde vi, sen satt vi där och grillade korv, solade oss och hade väldigt mysigt. Jag sprang runt en hel del med min kamera och fotade lite allt möljigt. Blev 165 kort! (Y) Haha, har ju dock inte lärt mig kameran än, men det kommer. Sen när vi kom hem så åt vi middag, kycklingspett! :) Sen kom min mormor och åt lite tårta och så fick jag lite pengar av henne, fick pengar av farmor och farfar också, så nu är jag rik! :) Sen kom Malin, av henne fick jag en popcorn skål, med popcorn i, och i popcornen låg det en liten gullig present, där det var ett jätte fint smycke! :D Tyckte det var en riktigt smart present, med tanke på hur mycket jag gillar popcorn, hihi :) Gulligt värre <3 Sen var jag med malin under kvällen, vi åt lite glasstårta och spelade lite spel, satt vid datorn och lite sånt. Hon lät mig vinna i memory bara för att det var min födelsedag, hihi :> Sen for jag pappa och christoffer och hjälptes åt med att ta in ponnyn, då var klockan kring halv 9 så det blev lite sent, men ponnyn verkade inte lida av det trots att han var ute själv. Ska lägga in lite bilder från gårdagen. :)






Det blev en hel del bilder, så det är bara att titta och njuta.

Kanske ska ta och gå över till dagen då, är hemma från skolan idag. Hade världens huvudvärk inatt så jag har inte sovit så värst bra. Men nu verkar den ha gett sig! Känner mig lite konstig i kroppen bara, säg bara inte att jag håller på att bli förkyld. Lagom till påsklovet. Men än ska jag inte kasta in handduken, för det behöver ju inte vara det. Kanske bara nått tillfälligt. Nu ska jag gå och leka med min kamera! (Y) ;D

K R A M <3


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0