Första April.

Första April idag, har ni aprilat någon? :) Haha.

Bloggade ju alldrig nått igår, känns som jag blivit lite dåligare på att blogga nu, men min dator är ju trasig så då är det inte lika kul :( Sitter ju på familjens dator. Iaf så hade vi djur i zoohandel hela förmiddagen igår, då gjorde vi hälsokontroll på alla gnagare, sen satte vi ihop de lilla vita marsvinet med en av hannarna, så nu kommer det kanske bli ungar igen, dock dröjer ju det ett tag. Resten av lektionen såg vi på en film om ormar. Tänk dig att träffa på en 200 kg orm, huvva vad läskigt, dom sväljer hjortar och liknade hela :O Ajja, tror inte risken är så stor att man råkar möte en sån. På eftermiddagen var det traktor. Äntligen fick jag köra. Denna gång backa med släp, och det gick galant. Det var inte alls så svårt som jag väntat mig. Körde en av dem stora nya traktorern då, Valtra. Haha. fan va tuff man känner sig när man kommer och kör med en sådan. Och nu är kursen avslutad, så nu är det bara traktorkortet man väntar på. Undra vad man får för betyg, MVG? haha. nej skojja bara, kommer nog få G. :)

Till dagen då, hade en normal dag idag med ganska tråkiga lektioner, stuga första lektionen, jobbade med min novell analys, sen hade vi matte och klassråd. Vi pratade om hur vi ska tjäna pengar på djurens dag, vi ska ha barnridning, fiskedam sälja fika och liknande. Sen efter lunch var det svenska, gjorde en massa talövningar, och sen började vi skriva på ett eget tal som vi ska redovisa för halva klassen, kul ens? Näe. Det värsta jag vet är att tala inför folk. Sen hade vi idrott, snö rugby :) Sen var det slut för idag, gick in på statiol på väg till bussen och köpte lite lösgodis. Hämtade ju ut pengarna för körkortstillståndet idag  så jag tog en liten slant från de, mohaha. ;) Har varit och solat idag ikväll, sen var jag for jag förbi bibliotektet, skulle låna en speciell bok "om jag kunde drömma"  Den var dock reserverad redan, så jag får vänta några veckor. tydligen många som vill ha den, har hört att den ska vara jättebra. Pluggat lite ikväll också, så pappa tog över ansvaret för hästen. Dock så har jag inte hunnit plugga så mycket som jag skulle vilja men ska ta och fortsätta så snart jag är klart med bloggandet, pluggar till provet på fredag.

5 dagar kvar till min födelsedag nu. :)

Tänkte skriva nått bra april skämt här i bloggen, men jag kom inte på nått bra, så det får vara. ;P Haha.

P U S  S <3



Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0