Härlig kväll.

Erkänn att jag blivit duktig på att blogga? :P Jag menar att uppdatera och lägga ut bilder? :) Att jag lägger ut så många bilder kan nog bero på att jag fotar en himla massa nu! :)

Jaja, for ut och red ikväll, gud va härligt väder det var. Fortfarande sol och varmt. Red till badplatsen och tillbaka, det enda dåliga var att det var så lerigt på vissa ställen och där fick man ta det lite lungt, men emellan åt så travade vi och töltade på, blev lite galopp också :> Och tror det eller ej så tjurade han inte alls mycket idag, han försökte 2 eller 3 ggr men sen gav han sig! (Y) skamden som ger sig, brukar man väll säga? :) Kom tillbaka till stallet vid halv 9, och då hade jag inte mockat eller någonting eftersom vi har suttit ute hela dagen och grillat, men det gick bra det också, har ju trots allt påsklov så då behöver man inte stressa, även om bleiki nog tyckte jag skulle skynda på lite. :> Härligt det är att kunna cykla till stallet nu, men ännu härligare kommer det ju bli när man kan börja köra moppe, det är inte länge kvar tills man kan göra det, undra om det inte skulle gå redan nu, det är bara kvar lite snö på gården in till stallet, men annars är vägen dit helt upptinad, det har ju verkligen tinat massor idag.

Näe, nu ska jag gå och ta mig en dusch.





Ps, bilderna är från igår. :)


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0