Tjejkväll med malin.

Tjejkvällen med Malin blev väldigt trevlig! :) Men mycket folk var det på stan, Jag köpte iaf en tunika, och en liten present. Mer än så blev det inte. Malin fyndade en tröja hon länge velat ha, nu kostade den bara 49 kr och förr kostade den 149 kr eller nått liknade. Så det blev ju ett riktigt bra köp. Såg mycket känt folk på stan, många granare och så ! :)

Nu har jag har suttit och pluggat inför provet som vi har imorgon, trodde det skulle ta ett bra tag. Men jag kan det faktiskt rätt så bra nu. Så jag behöver inte sitta uppe så länge som jag hade trott. Tur att janne ger oss så lätta prov. :)

Lägger inte ut lika mycket bilder nu eftersom jag inte sitter på min egna dator. Men förhoppningsvis ska den vara igång så småningom. :)


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0