Söt katten

Hallå igen, nu sitter jag här med en katt sovades på min arm och väntar på att duschen ska bli ledig, hans svullnad på näsan har gått ner jättemycket nu,så nu ser han nästannormal ut, han har bara fått 2 st sårskorpor. De sa jag nog alldrig men jag hittade ett till djupt sår sen, de var svårt att hitta för all päls, så det var ett ordentlig bitmärke han har fått. Kan nog inte vara annat än kattslagsmål ;s Sån ska man inte syssla med när man är liten katt, då kan man råka ut för tråkigheter,
-hör du det nu mio!
Han verkar ta det hela med ro! ;) Han sover som en stock, och håller en tass på tangentbordet, katter är som lite söta !<3 Dem är uber mysiga!

Övningskörde till och från stallet idag när vi nattade bleiki, gick då bara bra, lite framsteg gjorde man väll allt, haha :>

Nu är det bara duschen som väntar, sen blir det att glo på tv hela kvällen, är ju dubbel avsnitt av Desperate housewives
och sen blir det scrubs! ;D


Vår,vår,VÅR!! ;D


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0