Sovmorgon.

Godmorgon, jag har nyss stigit upp. Börjar inte skolan förrens 12.25 idag :) och det är väldigt skönt kan jag säga! Jag ska försöka hinna plugga lite arbetsliv innan skolan. Ikväll ska nämligen jag och Malin fara på tjejkväll i stan ;D  Får se om man hittar något fint. Jag har inte alltför mycket pengar just nu, men det räcker säkert till nått. :)

Min dator är fortfarande paj, försökte starta den typ 10 ggr i går, och tillslut gick det, men då funkar den i 5 minuter och sen låser den sig eller stänger av sig. Knäppt. ;s

Bara 4 dagar kvar till min födelsedag nu..
..och 6 dagar kvar till påskolvet. Weeeiii ;D


Bäst jag går och pluggar nu, annars får jag sitta uppe så sent ikväll. ;P


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0