Skogsmulle.

Har varit underbart väder i flera dagar nu, härligt! ;D Efter lunch så cyklade jag iväg till stallet och for ut en sväng med bleiki. Pappa har förövrigt gjort min moppe körklar nu, men han skulle vänta med att föräkra den tills jag kommer från kiruna, så jag får inte köra än, :( Men det är ju bara 4 dagar tills jag far..Shit, tror jag får lite resfeber snart, jag längtar med samtidigt känns det lite pirrigt också ;P Eller inte lite! Mycket pirrigt!

Iallafall så red jag rundan idag, blev bara skritt inne i skogen för det var så isigt, blöt och slaskigt, men på dem andra vägarna var vägen upptinad, man fick bara ta det lite lugnt där det var som lerigast.. Så det blev en lite halvlugn ridtur med mest skritt, men det passade ganska bra eftersom han blev ganska hårt körd igår, så då var det bara bra att fara ut och sträcka lite på benen sig en längre sväng i lite lugnt tempo. När vi kom fram vid ridplanen så träffade bleiki en ny kompis, fjordingen som har kommit hos hasse, dem gnäggade så glatt åt varandra, den hästen är förövrigt så jävla söt! ;D Lite lik min bleiki, samma snälla ögon, och ser sådär lite småbusigt charmig ut! :)

Nu ska jag iaf snart fara och natta, då ska vi ta bilen och övningsköra en liten sväng! :)
Puss <3



Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0