Ridit.


Ikväll har jag varit ut och ridit med malin som hängde med som fotograf :) Hann dock bli mörkt när vi var ute och då blir det ju lite svårare att få fina bilder, men hon lyckades bra ändå :) Vi får ta lite bättre sen när solen är framme och när det är dag. :) Bleiki var som vanligt tjurig, så nu fick malin se bevis på att min häst är en riktig surgubbe ibland! ;> Men, frammåt gick han efter lite envishet. På hemvägen hade han dock väääldigt bråttom, som vanligt. Vi red dock bara ut en liten bit efter vägen, sen vände vi och for på planen, det var inte alls bra underlag där, bara slask. Sen red jag bara lite fram och tillbaka på vägen vid plan där snön hade hunnit tina bort, vi gjorde att försök att få lite tölt bilder. Men det gick inte så jätte bra eftersom det hande hunnit börja skymma då. Men som sagt så ska vi göra ett nytt dörsök någongång då vädret är bättre. :)





  Min hand hamnade lite högt upp..

Nu ska jag gå och se TV och äta upp resten av godiset.
Puss & Kram <3


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0