Nu bär det av.

Sådär jag, nu har jag duschat och fixat till allt. Cyklade till stallet och så hejdå till lillkillen <3 Det kändes nästan svårt att bara lämna honom, men jag vet ju att mina föräldrar tar hand om honom så bra. :) Om 1 1/2 timme skjutsar mamma och pappa mig  till luleå tågstation och där möter jag Emma och sen 18.40 går tåget. Först ska jag äta middag här hemma, guud va pirrigt det känns. Tänk om jag får världens hemlängtan? :O

 Nu blir det inge mer bloggning förens jag kommer hem.
Så nu säger jag hejdå
Ni får ha det så bra här hemma, hoppas våren har kommit på allvar när jag kommer hem så jag för mig en glad överraskning, nu ska man ju upp till vintern och kylan, haha.
Hejdå ses när jag kommer hem.
PUSS & KRAM <3


Postat av: Linda

Hej hej!

vad gör du idag?

2009-04-27 @ 11:02:37
URL: http://ndail.blogg.se/

Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0