21 November

Det blir nog en vinter i år trots allt, snöade lite idag. Jag tycker det är så härligt med snö, gillar egentligen vintern. Det är bara kylan jag inte tycker om ;P

Gick direkt till stallet efter skolan. Då jag kom så gav bengt precis lunch till alla hästarna. Så jag fixade stallet medans bleiki åt. Bytte allt spån i boxen så det blev riktigt rent och fräscht :) Sen hämtade jag ponniin. Det hade packat så mycket under hovarna så han knappt kunde gå. Då fick jag hålla på ett tag för att försöka få bort alls snö, inte lätt kan jag säga. Han behöver verkligen snösulor, Men hovslagaren kommer ju aldrig. Trodde han skulle komma i veckan, Men icket.
hoppas verkligen han kommer på måndag.
Iaf så for jag ut och red en sväng sen när jag väl fått bort styltorna. Red lite i byn! ^^ Är ju så bra när det är snö på backen, Då kan man trava även där det är asfalt väg :)
Älskar min lilla häst <3




      



Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0