23 November

Vars är snön dom lovade? Det skulle ju fan va snöstorm idag. Nog blåser det alltid, men ingen snö i sikte. Skulle ju fan snöa 10 cm enligt väderleksrapporten! Nu vill jag banne mig ha ordenligt med snö, inge fjunsnöande. Får hålla tummarna på att det kommer inatt, Men troligen inte det stämmer nästan alldrig det dom säger på vädret..
Bleiki fick vila idag. Jag tyckte det var säkrast så eftersom han inte har några snösulor än. För när jag var ute igår så höll han på att halka omkull p.g.a att det packade snö under hans hovar. Fattar inte att det kan packa så mycket när det knappt är någon snö. Men jag vill inte riskera att han ska sträcka sig. Kan vara svårt att få honom att läka helt om något sånt skulle hände eftersom han är lite äldre. Jag vill ju att min lilla kille ska få vara med mig i många många år till. Så vi hade en riktig mys/pyssel dag tillsammans. Det är härligt det också! :) Får verkligen hoppas att hovslagaren kommer imorgon. Har hunnit med att baka idag också, Kokosmums och Chokladdrömmar. Det blev riktig gott! :) Måste plugga traktorfrågor ikväll också. Ska fan ta traktorkörkort före jul, eller provet är före jul. Själva körkortet får vi senare. Det är ju helt gratis att ta det via grans! :) Haha, kul ändå och ha traktorkörkort:)
Jaja, Nu hade jag tänkt ta ett långt skönt bad! =)

Ciao <3

          



Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0