5 November

Stannade hemma från skolan idag, Vaknade i morse och hade så jävla ont i huvudet och i magen. Så jag bad mamma sjukanmäla mig. Sen gick jag och la mig igen och sov till typ 10. Missade iaf inte matteprovet för det hade vi visst imorgon ;P Har försökt använda dagen till att göra färdigt lite skolarbete. Har väll gått sådär... ;S Men, men det ordnar sig nog. Nu känner jag mig iaf lite bättre så ikväll tänker jag fara ut och rida en sväng med ponnyn ;D Måste ringa sylvia och boka en lektion snart också. Måste ju träna mycket nu i vinter eftersom jag har tänkt  prova på att starta i en gångartsklass till våren. Vi får väll se hur det blir med det :P! Men han har har blivit mycket mjukare och töltar bättre sen vi började rida för sylvia. Så framåt går det! Måste träna galoppen också. =)

Nu ska jag lägga mig framför TV en stund, sen dra till stallet..

ha det bra!





Jag, Haha :P


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0