27 November

"Jag vill både skratta och gråta på samma gång."

Hade Estetiskt hela förmiddagen idag, som alltid på torsdagar. Idag så skulle vi göra en tårta med hjälpa av olika blommor och blad. Det låter ju kanske lite löjligt. Men det var faktiskt kul! :) Jag gillar att pyssla och greja med sånna saker. Som ett plus i kanten kan jag ju tillägga att jag fick MVG på upgiften. ^^  Efter lunch hade vi etologi. Då kollade vi på snuskfilm. Haha, tror inte jag behöver säga något mer om det ;) Efter etologin gjorde jag min engelska kompletering, Det tog typ bara 10 min och vi fick sluta när vi var klara så jag slutade typ en timma tidigare .:) Men då gick inte bussen förrens en timme senare. Så då ringde jag min kära far och frågade om han kunde hämta mig och det kunde han. Så då slapp jag vänta på bussen, skönt! :)

Nu ska jag slänga mig i sängen och titta på tv tills middagen är klar. Sen ska jag tillbringa kvällen i stallet :)



Min blomtårta, bilden är jättedålig. Det ser bättre ut i verkligheten.


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0