20 November

Har precis haft prov i Etologi. Det gick inte lika bra som jag hade hoppats. Jag har pluggat som en jävla galning till det. Men såklart kommer det ju alltid frågor som man glömt att träna på. Hoppas jag fick VG iaf. Men hade ju hoppats på ett MVG. :( skit också... Har svenska om ungefär en timme. Det blir en slapp lektion vi ska bara se på film hela tiden, vi såg hälften av filmen förra svenska lektionen! En av huvudpersonerna spelas av Orlando bloom, han är så grymt snygg! :) Haha :) Ikväll ska jag fara till Ridhuset med bleiki och rida. Är ju så förbannat kallt ute, så det passar bra! :)
Har ni tänkt på att det bara är 4 veckor till jullovet?





Snygging! (a)

Postat av: Malin

Och om fyra veckor på jullovet - då j*vlar <3 :D

2008-11-21 @ 21:28:47

Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0