4 November

Dagen började verkligen inte bra idag, Först spiller jag ut hela jävla Oboy glaset över hela köksgolvet och över hela mig själv. Var tvungen byta alla kläder och skura halva köket, kul va ? ;S Sen var det jävlat smock fullt på bussen. Höll knappt på att få en plats. Hade livskunskap hela förmiddagen, Studieteknik handlade den om. Först fick vi sitta och lyssna om hur hjärnan fungerar i typ 2 timmar. Sen gjorde vi nått  IQ test som jag inte ens fattade. ;S Efter lunch hade vi arbetsliv naturbruk och engelska. Har varit tvungen att plugga matte nu hela kvällen eftersom vi har prov imorgon. Tror inte det kommer gå särskilt bra. Har inte haft motivation att plugga särkilt hårt även om jag försökt så har tankarna mest flygit iväg på annat. Matte är det värsta och tråkigaste ämne som finns! Hoppas jag får ett G ialafall så jag slipper göra omprov.
Ska redovisa beteende studien om hundarna imorgon också, Fan vad mycket det är nu. Känner mig inte i toppform just nu. Jag skulle helst vilja gå och lägga mig i sängen och sova en vecka i sträck. Har inte hunnit rida bleiki sen i söndags :S ska dock fara till Grans ridhus med honom så fort jag får tid. Är ju så hårt underlag ute nu så då passar det bra att åka in till ett ridhus. Får ju använda Grans ridhus gratis eftersom jag går där ^^

Jajja, nu ska jag gå se om det är någonting bra på TV.
Önska mig lycka till imorgon! ;P

puss&kram


                                               HATAR MATTE! ;s



Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0