18 November

Är det mig det är fel på?
Den frågan ställer jag mig ofta...
Varför ska det vara så svårt att tycka om sig själv för den man är?
Varför ska jag alltid få sån ångest över mig själv så fort jag gör det minsta lilla misstag?
Varför ska jag alltid bekymra mig över små saker, som igentligen inte har någon betydelse?
Varför måste jag alltid tänka på vad folk tycker och tänker om mig. Det har ju
egentligen ingen betydelse. Men jag tänker på dessa saker hela tiden och det är
väldigt jobbigt. Jag måste öva min självkänsla för jag har absolut ingen..
Jag kan aldrig vara nöjd...



Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0