26 November

Äntligen har kurt (hovslagarn) varit här. Så nu har bleiki fått sina snösulor. Det var efterlängtat. Nu kan jag rida som vanligt igen utan att han håller på att halka omkull. Han var alldeles vit av frost idag när jag hämtade honom från hage och han har så tjock och härlig vinter päls. Han ser ut som en riktig go nallebjörn ^^
Han var skitpigg idag när jag red, riktigt rolig att sitta på^^
Han töltade även jättefint idag, kunde t.o.m öka tölten några steg. Duktig kille! <3

Snöade massor när jag gick till bussen idag, Härligt! Fast jag var dock väldigt blöt när jag kom fram till skolan. Åsså ska man försöka proppa in kläderna i ett minimalt skåp. kläderna känns ju inte så fräscha när man ska ha ut dom igen, haha jätte intressant va ? :)  Annars så har skoldagen flytit på ganska så bra, Hade dock bara tråkiga lektioner idag..
nu måste jag plugga lite engelska, måste göra  en kompletering imorgon för jag klarade inte alla delar på provet. ;(
Det var nån jävla gramatikdel jag missade på, typ Do-omskriving eller nåt sånt. Hatar gramatik ;S
Har typ 4 prov före jullovet. Det känns väll inte direkt sådär jättekul. Man vill ju kunna ta det lungt det sista veckorna.
Nu är det nog bäst att jag går och öppnar engelska böckerna. Eller så gör jag det på lunchen imorgon. ;P
jaja, ska iaf gå

puss & kram <3


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0