28 November

Äntligen är den här. Den efterlängtade helgen. Så härligt! :) Det var föräldradag på grans idag, Med det menas att alla föräldrar fick vara med på alla lektionerna hela dagen, Gjorde man inte sånt i lågstadiet ? :P Jag hade ialafall ingen förälder med mig, Tur det, Haha ;P  Men hela dagen kändes lite onödig eftersom att det mesta var tillängat till föraldrarna. Vi hade inga vanliga lektioner om man säger så, Förutom basmaskins teorin.Men det blev en hel del mys med alla hundarna i smådjurshuset, Jag är typ helt förälskad i dem. Jag vill köpa en shetlands sheepdog, Men dom är ju så satans dyra. Desutom får jag inte han en till hund här hemma ;S Men tror inte jag skulle hinna det heller när jag har hästen. Jag får nog vänta till jag går ut skolan och flyttar hemmifrån, Då kan jag köpa hund! Slapp åka bussen hem idag, för mamma var ledig och hade några ärenden på stan så då fick jag skjuts! :) Har julpyntat mitt rum idag, Desutom har det kommit ännu mer snö igår natt. Så nu känner man verkligen att julen närmar sig och julstämmningen är på topp :) det var länge sedan det var såhära mycket snö redan till första advent :)

Nu ikväll har jag varit i stallet hos min lilla älskling <3 Han fick vila idag, för jag kände inte för att rida. Känner mig alldeles för trött. Så det har varit en myskväll i stallet! ^^
Måste bara tala om att det var så jävla härligt att rida igår. Jag red "Rundan" och den var inte plogad så jag red i alldeles ny pudersnö hela vägen och hästen var så jävla pigg och glad. Min 23 åring är som en unghäst ibland :)
Just nu sitter jag och ser idol och äter godis. Jag tycker kevin var bäst ikväll! =) Han kommer nog att vinna hela idol.
Johan phalm kan ju verkligen inte sjunga. Jag fattar inte att han fortfarande är kvar. Men det är väll mest små fjortistjejer som tittar på programmet och röstar på honom. Men jag tror fatiskt han kommer åka ur ikväll, Vi får väll se om jag har rätt.
Puss och kram <3




En söt "liten" vovven som var tillsammans med shelti hundarna i smådjurshuset. :)


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0