29 November

Gud va kallt det är idag, Nästan -20 grader. Jag har iallafall varit ut och ridigt idag, Tog på mig min feta ridoverall som är väldigt väldigt ful, Men det är skönt att slippa frysa. Nog för att mina fingrar och fötter domnade bort ändå menmen..
Red inte hästen särskilt hårt idag, Eftersom att det kan vara ganska ansträngande när det är såhär pass kallt och så ville jag inte att han skulle bli så svettig för då är det lätt att han börjar frysa och blir förkyld.  Men jag tog ialafall en liten galopp i pudersnön över en äng, Så jävla härligt det var, Han fick så stora steg! <3 Helt underbart!
Har hunnit julpynta stallet lite smått också. Det blir så mysigt. ^^
Nu ska jag gå och ta en lång varm dusch och sen vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på. Blir nog bara att ta det lungt här hemma :)



Ignorera min fina klädsel! ;)



Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0