3 November

Idag började skolan om. Kände mig väll inte direkt så jätte taggad när jag steg upp sådär kring 6 på morgonen ;S
Vi hade etologi på morgonen och de första vi får veta är att vi snart ska ha prov. Det är jättemycket att göra i skolan nu. Har prov i både Etologi, Arbetliv, Engelska och Matte. Sen har vi 3 st redovisningar som ska göras inom 2 veckor. Något stressad man blir!! En positiv sak är iaf att jag fick tillbaka mitt prov vi haft i växt och djurliv idag, Fick VG+ ;D
och svenska läraren var sjuk idag så vi hade ett långt hål. Så då gick jag,emma och jenny till smådjurshuset och myste med alla djuren där :) Nu måste jag försöka plugga. Har typ 60 st engelska glosor tills imorgon Kul? Nej! Borde plugga matte också har prov på onsdag... :S
Måste hinna rida hästen min också fast jag har så mycket att göra. Hur ska detta gå ihop?



                                           Jordekorre ;D


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0