16 November

Idag har det inte hänt så mycket. Jag sova till typ halv 11 ;P Sen for jag till stallet, mockade och fixade där, Sen for jag ut en sväng med hästen min. Det gick bra. Men det är ju så tråkigt underlag. Bara is överallt. Hoppas det kommer lite härlig pudersnö snart! :) När jag var ute och red träffade jag ett gammalt par som blev helt förtjusta i bleiki. De trodde han var värsta unghästen. De blev väldigt förvånade när jag sa att han var 23 år. De visste tydligen att han stod hos bengt, de sa att det kanske skulle kika förbi och hälsa på honom nångong, och för någon dag sen mötte jag en tant i rullstol som tyckte bleiki var fet Haha ;D, ja så kan det vara... Man kan ju inte annat än att älska min lilla häst! ;D





Världens bästa häst <3 Älskar <33


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0