14 November

Fan va jag var trött imorse, När jag hade ätit frukost så hade jag lite tid över tills bussen skulle gå. Då  la jag mig i soffan och somnade. Då höll jag ju såklart på att missa bussen! :P När jag väll kom fram till skolan så la jag mig på soffan i GC och sov ^^ Det är ju kanske inte så jätte intressant att veta. :P Iaf så hade vi sista växt och djurlivs lektionen idag! ;D Hoppas vi får veta betyget för hela kursen snart! :) Efter växt och djurlivs lektionen hade vi Arbetsliv. Fick veta resultatet från provet vi haft. Hade 101 poäng och max poängen var 102. Fick altså MVG! slå de om ni kan! ;D Det var tacobuffe till lunch idag. Fan va gott det var! Grans har så god mat till skillnad mot porsnässkolans gamla mögliga mat ! ;) tog 11.45 bussen hem, Det är så himla skönt att vi bara går halvdag på fredagar! När jag kom hem så gick jag till stallet. For ut med lillkillen en sväng dock blev det mest skritt idag eftersom det packade så mycket snö under hans hovar. Hovslagaren måste komma snart så han får snösulor! Hoppas att han kommer på måndag.

Nu ska jag hoppa i duschen, sen ska jag åka till lösvikthuset och köpa godis ^^
puss och kram <3



Såhär såg bleiki ut i söndags när jag kom till stallet. Ni kan ju tänka er vilket jobb
det var att få honom ren. Knäpp häst jag har :P <3


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0