11 November

Hade sovmorgon idag till 10.05 :):) Yeeii! Så skönt det är att sova, eller hur ? ^^
Tog skolfoto idag, Hade lockat mitt hår och allt, Men det skulle ju såklart spöregna när jag gick till bussen så när jag kom till skolan var det bara lite vågigt. :P Fick se bilderna som tagits. På 2 av dem såg jag helt störd ut. Men den tredje var ganska okej faktiskt. Hoppas bara det är den bilden som de väljer :P
Till lunch var det stek fläsk och kycklinggrillspett, gott ! =) Grans har nästan alltid god mat! Efter Lunchen hade vi prov i Arbetsliv naturbruk, Tror det gick bra. Det känns iaf så. =) och nu har jag och Emma äntligen redovisat arbetet vi gjort i växt och djurliv. Så otroligt skönt att ha gjort det. Var så sjukt nervös innan. Men det gick faktiskt bättre än jag trott att det skulle göra. Ikväll har jag pluggat engelska. Har prov i det imorgon. Känns som att vi jämt har prov..
Men efter Engelska provet så har jag en provfri vecka. Skönt! Ska nog fara till Grans ridhus imorgon med min lilla häst :)

Nu ska jag sitta framför tvn resten av kvällen
puss & Kram! <3


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0