Julrusch.

Tjohej på er! :) Idag åkte jag med mamma en sväng in till stan, det blev mycket julklappsinköp, det var värsta julruschen på stan, fullproppat med folk överallt. Mamma skulle köpa någon julklapp åt mig bland annat, så då gick vi åt olika håll, Undra vad hon kan ha köpt? :) lite nyfiken blir man ju allt. Köpte julklappar åt djuren också, Lina ska få ett mega stor tuggben och så har hon fått ett nytt koppel, och katterna får nå kycklinggrejs, Men vad ska jag hitta på åt hästen då? :) Vi har föresten plockat fram julgranen nu, brukar egenligen inte göra det förens dan före jul, men i år gjorde vi det tidigare. Lilla mio tycker det är jättekul att leka med julgranskulorna =) Undra hur länge det dröjer innan han river ner hela granen? :P

Har varit till ridhuset med bleiki ikväll, var bara tvungen att få rida honom lite ordenligt. Så han får stå ut med att fara dit igen på måndag eller tisdag. Var ensam i ridhuset så lina fick springa lös och busa med oss litegran.
Får se om jag ska släppa ut hästarna imorgon, Bengt ligger ju fortfarande på sjukhus, så nu måste alla vi som har häst i stallet turas om med att släppa ut hästarna på morgonen och ge lunch. Så någon i min familj ska göra det imorgon, får väll se om det blir jag eller någon annan.

PUSS <3

 
Sötkatten <3


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0