Tolk.

Söndag och tredje advent idag... =) Jullovet börjar fan närma sig nu. Det ska bli så jävla skönt. Dock två prov nu i veckan. Sällskapsdjur på tisdag och traktorprov på onsdag. Har inte börjat plugga någonting på sällskapsdjurs grejset ännu. Traktor provet kan ju väll lite sisådär... Funderar faktiskt på om jag ska stanna hemma imorgon och plugga hela dan. Jag vet faktiskt inte hur jag ska hinna annars, Får väll se hur jag gör...

Ikväll har jag och Malin varit ute och tolkat bakom hästen, Med en madrass. Haha, fan va kul det var!! :) Såg faktiskt väldigt kul ut när man satt på hästryggen och se Malin på madrassen  fara hit och dit, och in i alla snödrivor. Haha, Malin gjorde en riktigt snygg vurpa, skrattade så mycket så jag började må illa! ;P När jag satt på madrassen så gjorde malin så jag skulle fara in i alla snödrivor med flit. Hon är dum! ;( Hon satt och gapskrattade åt mig hela tiden. ;) Om folk såg det så tror de nog att vi inte var riktigt kloka. Men det är ju deras problem. ;) Sjukt kul var det ialafall. Måste fan göra om det nångång! Såg ut som om Bleiki också tyckte de var kul, Han såg faktiskt riktigt glad ut, och pigg var han. Han är ju verkligen en lugn häst. Brydde sig inte det minsta om att ha en madrass slängandes hit och dit bakom ryggen. Han accepterar i princip allt tokigt man hittar på. Man ska ha islandshäst, Finns inga bättre hästar. :)
En minnsevärd kväll blev det iallafall! =)

Ska väll ta och gå och lägga mig nu, så jag orkar upp imorgon. Ska upp ganska tidigt i vilket fall som helst. Men blir nog mest troligt så att jag stannar hemma ;P
Godnatt...




Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0