Lucia.

Nu var det helg igen! ;D Veckorna går ändå ganska fort. Tänk att det bara är en vecka kvar till jullovet nu! :) Dock har jag två prov till veckan. Är less på att plugga nu. Känns som jag pluggar hela tiden typ. Nåväl, Idag var det lucia på grans. En lite annorlunda lucia än vad man är van vid kanske ;P. Det var 2 lag som tävlade mot varandra genom att sjunga olika låtar. De skulle efterlikna körslaget. Både lagen hade var sin "körledare" Ena var tobbe (gympaläraren) Han kom utåkandes i inlines, blinkande pannlampor på knäna, hjälm och  ljus fastklistrat på hjälmen, Den andra körledaren var Märith som jobbar i laggårn. Hon var klädd i laggårds overall och på den hade hon glitter runt midjan :P Det såg helt sjuk ut, oj vad man skrattade! Sen hade varje lag spelat in en film från "uttagningen" De skulle lära sig mjölka en ko för att bli uttagna. Åsså satt de  bland kalvarna och sjung ^^ Haha, sött! :) Tror inte ni fattar så mycket. Man måste se det för att förstå ;P Men det var iaf sjuk kul att titta på. Nästa år måste jag fan vara med! ;D Grans är verkligen en skola försig ;) Efter lucia så hade vi arbetsliv. Då slutade vi massor tidigare, Får typ alltid sluta tidigare när vi har janne =)Till lunch var det pizza. Gott var det då! :) Efter skolan for jag ut direkt till stallet och red. Det snöade & blåste massor när jag var ute. Jag såg knappt något. Men när vi kom in i skogen blev det bättre. Då var det så sjukt härligt! Det var så skönt att ta en lång ridtur i skogen. Det känns som om det var jättelängsen jag gjorde det sist. Men jag får ta igen all ridning på jullovet. Då har jag hur gott om tid som helst.:) Jag lämnade honom inne efter ridturen. För han var sjöblöt åsså är det ändå så dåligt väder. Så det var lika bra att han stannade inne. Någon dag under jullovet ska jag och Malin hitta på något kul med våra hästar. Får väll se vilken dag det blir =)

Nu ska jag alldeles strax åka och ge lillpojken kvällsmaten, Sen köpa godis och så är det IDOL FINAL! ;D
Kevin vinner tror jag! :)

puss&kram <3






Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0