Jullov.

Jag är glad idag!! Är ju förfan jullov!! Jiiipiie! =D Det var verkligen efterlängtat till tusen! ;D
Men en sak som irriterar mig är att de ska regna hela tiden, nyss fick vi ju massor med snö, det var så vitt och härligt överallt och värsta perfekta underlaget när man skulle rida ut. Men så försvinner de bara? Nu är det jävlat glashalt och går typ inte rida? :O Aja, jag kan inte påverka vädret och de ska inte få förstöra mitt humör när jag för en gångskull känner mig riktigt glad! =D

Traktorprovet vi hade i onsdags gick super bra! Hade fan alla rätt på båda delarna, Shit asså! Så bra trodde jag inte det skulle gå ;P Nu ska vi bara lära oss skotta snö och backa med släp, Hur ska det gå då? ;P Men sen är iallfall traktorkortet mitt! Kan ju också passa på att berätta att jag fick MVG i kursen skapa med växter (Estetisk verksamhet) YEEHI!! ;D Tralallala, Fan va jag är glad! ;D

Blir stallet ikväll! =D Får väll se hur det blir med ridningen, om jag frågar pappa riktigt snällt så kanske han kan skjutsa mig till ridhuset, fast jag och malin ska troligen dit med hästarna på måndag eller tisdag, och då är det inte så kul att fara dit idag också, eller för mig spelar det ingen roll, tänkte mest på hästen, det är väll inte precis det roligast han vet när han måste springa runt runt instängd i ett ridhus ;P Skulle nog inte jag heller tycka om om jag var en häst, Haha! Han vill springa på stora öppna ytor och känns sig fri! ;D Men jag skulle verkligen behöva rida honom ordentligt. Det har blivit så lite ridning när jag haft så fullt upp i skolan. MenMen..Får se hur jag löser det :)

JULLOV! JULLOV! JULLOV! JULLOV! JULLOV! JULLOV! JULLOV!  YEEEEES!

Postat av: Anne

Hur gammal måste man vara för att ta traktorkortet?

2009-05-17 @ 19:25:31

Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0