Trött.

 Höll knappt på att ta mig upp imorse. Var så in i helvetes trött. Men jag pallade mig ändå upp tillslut. Har varit  frusen och känt mig konstig i kroppen hela dan. Kanske håller på att bli sjuk? Har haft täckjackan på mig typ hela dan. Men det är ju så kallt ute nu också, Jag gillar verkligen inte kyla ;(
Skoldagen började med sällskapsdjur ; Kurt berättade om massa olika hundraser. Man blir verkligen förvånad över hur mycket han kan om alla olika hundar. Men han är  typ hund domare och far runt i hela världen dömer alla möjliga olika hundraser. Men han hatar blandrashundar. Men hallå, De är minst lika fina som renrasiga. Titta bara på min hund ^^
Sen hade vi svenska; Tittade på film om antiken (blääh), och gick igenom lite av det som kommer på provet.
Sen vare lunch och så hade vi hål till 13.50.
Då tittade jag och några kompisar på en film som vi missat tidigare. Eller film och film, det var något tv program som handlade om intelligent design (utvecklingen) av människan. Men jag fattade fan ingenting. De var så jävla kompliserat och ja, jag vet inte, Blääh säger jag bara. Sista lektionen var naturkunskap. Diskuterade om hur djuren kunnat anpassa sig till olika miljöer os.v. Sen såg vi en film om livet i djuphaven. Tja, Det var väll ingefär så dagen sett ut. Har pluggat svenska ikväll eftersom det är prov imorgon, Ursch va jobbigt. Men det får fan gå som det går.
Har inte varit hos hästen sen i söndags. saknar honom så mycket ju ;/. Undra om han saknar mig också, Haha ;P Har så jävla mycket att göra nu. Det känns så tungt nu. Allt kommer på en gång. Vill ju hinna vara hos hästen varje dag.
Men det är bara 9 dagar kvar till jullovet nu! =) Fan va skönt det ska bli!

Postat av: ;)

Och på jullovet ska vi hitta på svinmkt kul med hästarna !!! :D

2008-12-11 @ 14:21:55

Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0