Juldagen.

Hade jätte trevligt igår, kul att se släkten nångång, det blir inte så ofta man gör det. Dock så var inte hela släkten där.Måste ju berätta vad jag fick i julklapp också. av M & P fick jag kläder, 1000 kr och en Widescreen datorskärm. Av F & F fick jag 500 kr, ett jätte gulligt halsband och armband, kalender. Ja,det var typ allt (: Har inte fått någon julklapp mormor än, de får jag på fredag när vi ska dit och äta :) Ska ta och palla mig iväg till stallet nu och rida en sväng. Skulle behöva komma lite mera snö så att det packade ihop på vägen, det är fortfarande halkigt under snön. Så kan inte rida lika mkt som jag skulle vilja menmen. Sen ska jag nog vara med malin i eftermiddag, det är gode längesen jag var med hon. Men stackarn har varit förkyld, det ska man ju verkligen inte vara på jullovet. Hoppas jag inte blir smittad ;O

Ha en bra fortsättning på julen! (=


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0