FAN! :(

Fan också. Bleiki halkade omkull idag när jag red. Jag blev så jävla rädd att han hade skadat sig. :/ Jag satt ju såklart av och ledde honom hela vägen hem och sen longerade jag honom lite lugnt så jag fick se lite bättre hur han rörde sig.  Jag kunde inte se någonting konstigt. Visiterade också benen väldigt noga och upptäckte inget konstigt förutom att ena framhoven var lite varmare än dem andra. Så jag får hålla kolla på det. Annars verkar det ju som att det gått bra. Får se hur han rör sig imorgon. Får nog ta det väldigt lugnt då. Ursch, Jag hatar när sånt här händer. Vill inte att han ska bli skadad :(

Men nu till något lite trevligare, Idag har jag julbakat. Biskvier och knäckbakelser ;). Blev riktigt smarrigt. Imorgon ska jag  baka pepparkakor och knäck. Haha, jag älskar att baka =)

 


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0