Lycka.

Det var så jävla underbart att vara ute med hästen idag. Allt var helt perfekt, Solen höll på att gå ner i horisonten och himlen lyste i många vackra färger. Ibland kan jag helt plötsligt översvämmas av en enorm lyckokänsla och för en liten stund känns allt så jäkla bra! Så var det idag, Kan inte säga varför det blir så, Jag antar att jag är lite konstig (; Men jag älskar verkligen att vara ute i naturen, det är så fridfullt på något sätt. man blir faktiskt lycklig!, Det är så skönt att bara sitta där på hästryggen, Glömma alla bekymmer och bara leva här och nu, höra hästens hästens frustningar och hovarna som slår i snön. Andas in den friska luften och omfamnas av naturen. ja, jag är nog faktiskt lite konstig! ;)
Måste bara säga att jag har världens mysigaste häst, vet inte hur jag skulle klara mig utan honom. <3 Det är alltför sällan man inser att man faktiskt har det kanska bra, man jämför sig jämt med andra människor och tror att de är alldeles perfekta och har allt man själv inte har. Men i själva verket är det ju inte så, Igen kan väll vara helt perfekt. Igen kan väll svara på hur man ska vara om man är perfekt ? Det finns inget svar på de. Alla människor är perfekta på sitt eget sätt. Varför ska man jämt vara så missnöjd far allt då ? Det finns mycket man kan fundera över...

Men nu ska jag åka till stallet och släppa in min älskade häst <3
puss.




Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0