Traktorprovet gjort.

Bara 2 dagar kvar till jullovet nu, Eller egentligen bara 1 1/2. Går ju bara halvdag på fredag :)
Idag var ju då traktorprovet, Det var otroligt lätt faktiskt, Mot vad jag hade förväntat mig. Det kom exakt samma frågor som fanns i traktorboken. Bara något enstaka ord var omskrivet ;P Får veta imorgon om jag klarade det. Men jag är 99.9 % säker på att jag gjorde! :) Vi såg film idag på engelskan,The grinch. Den är faktiskt bra ;P Ska fortsätta se den imorgon. Fick veta att jag fick MVG på svenska provet idag också. Jävlar vad jag är bra! ;D
Förövrigt så var det Jullunch idag, Med julmust och allt ;D Fick våran vanliga lunchtid plus en lektion till att äta ;P Så hade typ 2 timmar fritt! :) De passade bra för då hann jag plugga på traktorprovet, Sen så myste jag och Emma med djuren :) Kaninungarna är så sjukt söta! Jag vill ha en av dem! ^^

Ikväll är jag varit med Malin :), Vi for till Ica för att handla godis. Skulle använda en kupong där man fick en gratis skumtomte påse. Så jag hämtade en påse och gick till kassan och visade kupongen, Men då sa hon i kassan. " Vi får hem dem här imorgon"  Vafan? De hade ju massa jävla påsar framme redan? Läste sen på kupongen att det skulle vara 240 g i påsen och i den jag höll i var det 250 g. Men spelar roll, jag kunde faktiskt ha fått ändå? ;O De var faktiskt inte roligt, Ville ju ha mina skumtomtar :( Haha.
Vi spelade spel också, Malin fuskade faktiskt hela tiden. Så jag förlorade jämt ;(
Hon är alltid dum! ;(  Haha <3

Ska gå och ta en dusch nu,
Ha det bra. :)


Postat av: Anonym

De var ju du som fuskade -.- - bara för att jag vann hela tiden ;D



;P

2008-12-17 @ 21:37:19
Postat av: Caroline

Thihihi ^^

2008-12-17 @ 21:41:30

Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0