Skön dag.

Äntligen är helgen här igen! ;D Det blev en väldigt kort och slapp skoldag idag. Jag, Jenny och Lisa redovisade vårat grupparbete om mobbing för Janne direkt på morgonen. Så då behövde vi inte gå på arbetsliv lektionen och naturkunskapen var frivillig att gå på. Så jag slutade typ 9.15 (45min i skolan, haha). Men då gick inte bussen inte förrens kring 11. Men som tur var kunde jag få skjuts. ^^ Hade inte varit så kul att vänta på bussen i 2 timmar. Jag har faktiskt hunnit vara med bleiki till ridhuset idag också. Det gick väll lite sådär att rida. Det går alltid dåligt när han har vilat länge. Han ville inte tölta och spände upp sig hela tiden. Menmen det kommer nog snart gå bättre. Jag älskar min lilla häst iallafall. Jag klippte mej föresten igår, Lite kortare och busigare frisyr blev det. Blev väldigt nöjd faktiskt =)

Just nu sitter jag omsvept i min varma fleecefält, käkar godis, och väntar på att idol ska börja om.
Undra vilka 2 det blir som går till final. Alla är ju typ skitbra. Men Robin B är ju bara för söt! ^^
Men kevin sjunger asbra! Gud va jag älskar fredagar asså, Det är så jävla skönt att få sova ut en hel helg. Bara ligga i sängen och mysa utan att behöva känna någon stress. Dock ska jag ta ut hästarna på söndag då bengt är bortrest så då kommer jag inte kunna sova alltför länge. Men det är så jävla mysigt att vara i stallet på morgonen. Så det är värt det

Nu började idol om så nu ska jag slänga mig framför TV:n igen =)




Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0