Traktorprov imorgon :O

wiiie, slutade 13.10 idag istället för 15.30 ;D Svenska behövde vi bara gå på om vi hade några rester, Så jag slutade när jag gjort sällskapdjurs provet. Det provet gick faktiskt super! ;D Hade kunnat nog kunnat det mesta även om jag inte pluggat, Det var så lätt! :) Imorgon är traktor provet, Sjukt nervös jag är, Vill verkligen klara det, MÅSTE klara det!!  Min bror har laddat hem superbra program där man kan träna vägmärken och trafikregler, Så jag har suttit och nött det nu. Nu återstår bara att se om det kommer några trafikregler? När min bror gjorde provet för ganska många år sedan så kom det mest om trafikreglerna och bara några specifika traktorfrågor, och i traktorboken står det att man måste lära sig trafikregler. Men Janne säger att man klarar provet om man kan traktorfrågorna i boken?? :O Förrvirrande. Jaja, Det är ju inte i onödan jag lär mig trafikreglerna, ska ju ändå ta körkort om några år ^^

Nej, Nu ska jag återgå till pluggandet...

3 dagar kvar! ;D


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0