Massor med snö!

Ha! Jag hade rätt, Kevin vann idol. Vinnerlåten var ju faktiskt ganska bra iallafall om man jämför med förra årets. Någon mer som tyckte det ? :)

Det har snöat MASSOR i natt och de har bara fortsatt under dagen. Det är inga små flingor som faller heller, Ser jag ;) Det är riktig mysigt! =) Släppte ut hästarna imorse. Gjorde ju det en dag förra helgen också. =) Jenny kom precis när jag skulle ta ut så jag fick lite hjälp. :) Har varit ut och ridit också. Det var så härligt med all snö. Red barbacka :) Tog på honom hans tomtegrejer för jag  tänkte ta några fina julkort. Eller det var mamma som fick följa med och agera fotograf.;P Dock var det svårt att få fina kort när det snöade så mycket och så var det så mörkt :/. Se flesta blev ganska suddiga. Men lägger in några ändå. För det såg så mysigt ut! =)


     

Postat av: jenny

så sööta bilder :)

2008-12-14 @ 23:47:46
URL: http://menjenny.blogg.se/

Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0