Julafton.

Yey, julafton idag! :) Var ju i stallet imorse och släppte ut de små hästarna, eller de tre hästarna som var kvar inne. Jag for iallafall ut och red direkt på morgonen, red omkring lite i byn. Bleiki fick ha sina tomtegrejer på sig, Det är ju julafton! Hade gjort varm kligröt till honom som han fick efter ridturen^^.  Anders och dem hade varit så gulliga och dukat upp fika till alla oss i stallet, så det var riktigt mysigt! :D Nu ska jag gå och duscha, fixa till mig, sen måste jag ju se kalle anka, Haha.(: Det är ju en tradition. Sen vi fyra far vi till farmor och farfar och umgås med släkten. :)Lägger upp några jul bilder jag tagit idag, Titta dock inte på min fula klädsel på bild två. Men det var svinkallt imorse. han står lite konstigt med bakbenet också. Men skit samma, Han är ju så söt <3

Ha en riktigt god jul allihopa! :D

     


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0