Hemma idag.

Blev så att jag stannade hemma idag. Kanske inte så bra, Men för en gångskull kan de ju inte skada...
Har pluggat TRAKTOR hela dagen. Så nu jävlar ska jag väll klara provet. Om inte så vet jag inte vad jag gör. Har inte hunnit börja med sällskapdjursgrejset ännu, ska göra det ikväll. Kommer ju få sitta upp typ hela natten med det.. Ojoj, jag är verkligen bra på att planera min läxläsning och börja i god tid ( eller så inte! ) Men nu kan jag ju inte sitta här och beklaga mig hela tiden, Måste börja tänka lite positivt..
 

4 dagar kvar till julllovet - Nedräkningen har börjat! ;D



"Oroa dig inte för vad andra tycker om dig! De är fullt upptagna med att oroa sig för vad du tycker om dem."


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0