Ingen bra dag.


Nej, verkligen inte!, Känner mig sliten och har ont i huvudet, huvudet känns som ett tungt jävla stenblock ;s Ingenting har jag gjort idag heller, bara suttit vid datorn och Tvn . Hästen får vila idag, Jag orkar fan inte. Hade svårt att somna igår också, varför vet jag inte. Brukar alltid somna nästan direkt. Men inte igår :/ Sitter och nöter musik nu...
Kommer inte på nått mer att skriva så jag lägger in lite dagens som alla har i sina bloggar (;

  Dagens klädsel: Mjukisbyxor, Linne.
  Dagens ord : Hmm..
  Dagens vill ha: GODIS!! ;d
 Dagens låt: Takida Handlake Village
 Dagens Tv: Fear factor, Film: En galen dag i New york ;P
Dagens göra: Inte ett piss, dock så är dagen typ slut? ;D
Dagens längtan: Bättre tider ? ;s Nej, nyårsafton kanske.


Dålig dag..
.


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0