Annandag jul.

...Är det ju idag! (: Varmt som tusan har det varit, inte så ofta det är plusgrader mitt i julen,vädret blir bara konstigare och konstigare. Men skönt att slippa klä på sig så mkt iaf. och nu har snön som ligger på vägen packat ihop lite mer, så nu går det riktigt bra att rida. Red en lång sväng med ponniiin idag. Gick kanonbra! (: Annars har jag m. familjen varit hos Mormor och ätit och haft trevligt i eftermiddag, Älskar mormors marängtårta! Hihi ^^ Har fått min julklapp av henne också, fick peeengar ;D Alltid bra att ha, kan man inte få nog av! ;D Måste fara till stan och handla kläder nu när det är rea, vill till luleå, finns mycket mer där!, Malin far ju dit idag, så funderade på att fara til henne någon dag så att vi kan gå på stan, fast det gick magsjuka där, hos henne. så jag vet inte om jag törs komma dit ;P, om det är någonting jag hatar så är det magsjuka, Hellre blir jag förkyld. Men vi får väll se hur det blir. (:

Har jävligt tråkigt nu, inte är det nått bra på tv heller. Borde det inte gå någon bra film nu när det är jul ?
Jaja, Lägger in lite tråkiga bilder så jag har nåt att göra.

Ser ut som ett troll, jag vet. (;

Ett ljus, (;

Så här ser det ut med min nya dataskärm, ;D
Ska dock få nytt tangentbord och mus också.
Julmust är gott! ;D De ska man dricka när det är jul!

  Gissa vad det är?... Marängtårta såklart! ;D


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0