Andra Advent...

...är det idag. Det betyder att det bara är 17 dagar kvar till jul! :) Tog hand om utsläppet av hästarna idag. Så jag var i stallet kring halv 9 imorse och där väntade sex hungriga och otåliga hästar. Tog sin lilla tid att få ut alla, Många täcken som ska på. Men när alla väl var ute så fixade jag stallet och så. Sen julpyntade jag klart. Jag började ju med det förra helgen men har inte hunnit fortsätta förrens idag ;p
Sen gick jag och hämtade min lilla polle. For ut och skrittade en sväng idag. Tog bara en kort trav för att se så att ingen hälta syntes. Men det ser bara bra ut. Både i skritt och trav. Värmen på vänstra framhoven var borta idag också. Så han verkar ha klarat sig utan skador. Skönt!!, En stor sten har lossnat från mitt hjärta!

Nu ikväll har jag bakat pepparkakor och knäck. Så nu har vi typ hela köket fullt med julgodis ^^
Men man ska ha mycket fika när det är jul! =)

Nu ska jag ta och hoppa i duschen! =)
hejsvejs <3

   


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0