Trött & sliten

Stannade hemma från skolan idag. Pluggat/pluggar till alla proven vi ska ha före jul. Jag får sån jävla ångest för jag vet inte hur jag ska hinna med allt. Är så grymt jävla trött nuförtiden också. Somnade fan idag mitt på dan när jag låg i soffan och pluggade. Bara sådär. Det är faktiskt inte likt mig, brukar inte vara en sån som kan somna närsomhelst. Jag kanske har fått cancer eller nått...Nej skoja bara, nu var jag lite väl negativ ;P


Men nu är det väll bäst att jag återgår till pluggandet, istället för att slösa tiden här.

JAG LÄNGTAR SOM FAN TILL JULLOVET!!

Postat av: Tjolahopp!

Hola señorita!!!

Como estas ?

2008-12-04 @ 18:29:40

Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0