Homo sapiens studie ;)

Då var det måndag igen och en ny lång skolvecka väntar. Just nu känns det extra jobbigt eftersom att vi har 4 prov att göra innan jullovet. Jag behöver verkligen lov nu. Känner mig helt slut har och ingen motivation kvar. Men jag måste försöka vara seriös i 3 veckor till. Sen blir det slappt.
De var en riktig julstämning i biblioteket på grans idag . De var uppdukat med saft, pepparkakor och godis hela dagen och så spelades det julmusik, Riktig trevligt faktiskt! :)

Efter skolan så åkte jag och Emma med citybussen in till stan för att göra våran beeteende studie på "Homo sapiens" ;)
Det låter knäppt jag vet och det var det också. Men vi fick oss ett gott skratt ialafall :)

Nu blir det traktor plugg hela kvällen..




Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0